Kategorier

Retur

Dette må du vite før du pakker opp sendingen fra oss og tar den i bruk.

Les nøye igjennom betingelsene før du tar varen i bruk.
I det øyeblikk du åpner en sending fra nordic-deler.no har du godtatt våre salgs og
returbestemmelser. Slik de er beskrevet når du sendte inn din bestilling.

Sjekk den utvendige emballasjen for transportskader, og eventuelle skader på innholdet.
Selger må varsles senest innen 4 timer etter at varen
er utlevert/kvittert som levert av mottaker eller dennes representant.
Brudd på denne fristen medfører tap av returretighet. Dette på grunn av transportforsikring og
våre frister for å melde inn krav til transportør ved ødelagt vare.

Kundeservice hos nordic-deler.no kontrollerer at bestilt del passer i følge chassisnummer, men det
er kundens ansvar å sjekke at delen er riktig før den monteres
(mål diameter innvendig/utvendig/tykkelse osv...) mot den demonterte delen før den nye settes inn. 
Deler skal returneres i samme tilstand som da de ble mottatt.
Originalembalasjen skal være hel og pen når du mottar den, og ved eventuell retur skal samme embalasje
skal samme embalasje benyttes. Ikke skriv på original embalasjen.

Hvordan returnerer jeg?

Du kan returnere varen innen 14 dager etter mottatt vare.
Om varen mottas i retur mer enn 14 dager etter kjøper mottok varen vil ikke returen godkjennes og returneres igjen til kjøper. Kjøper vil da bli belsatet for fraktomkostninger.    Dette gjelder også om varen passer ikke til din bil. Det er ditt ansvar å sjekke at delen er riktig, uavhengig av når du har tenkt å benytte delen. 

Ved retur legger du den/de delene som skal returnere i en egnet eske, putter inn avispapir
eller lignenede for å stabilisere innholdet. Taper igjen esken og setter på returlapp. 
Hvis originalembalasjen er solid kan du returnere varen i denne. Spinn gjennomsiktig folie rundt
pakken FØR du skriver / setter på returinformasjon, eller pakk den inn i vanlig innpakningspapir.

Returadresse er:
NORDIC TRADING AS, GRØNLIVEIEN 87, 1782 HALDEN
Denne adressen er den eneste godtatte returadressen. Annen adresse/postnummer medfører at 
pakken ikke blir hentet og dermed returnert og ytterligere kostnader påløper kunden. 
Legg alltid med ordrebekreftelse.

Ved reklamasjon/retur vennligst oppgi følgende informasjon:
- MERK PAKKEN GODT MED FØLGENDE: REKLAMASJON/RETUR 
- Hvor ble deler montert/hvilket verksted?
- Kilometer stand når delen ble montert
- Kilometer stand når delen ble demontert.
- Bilens registrerings nr.
- Detaljert beskrivelse om feilen.
- Kontonummer du ønsker utbetalingen til. 

DENNE INFORMASJONEN ER NØDVENDIG FOR AT PAKKEN SKAL HENTES UT AV OSS OG FOR AT DU SKAL FÅ TILBAKEBETALT BELØPET.